FANDOM

Nightmare
Postać
Doctor Voodoo Avenger of the Supernatural Vol 1 4 002
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Nightmare 
  • Obecny pseudonim
  • Nightmare 
  • Pseudonimy
  • Edvard Haberdash 
  • Tożsamość
  • Sekretna 
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Czarne 
  • Kolor włosów
  • Czarne 
  • Waga
  • Zmienna 
  • Wzrost
  • Zmienny 

Dane
  • Aktualny Status
  • Czarny Charakter 
  • Status cywilny
  • Singiel 
  • Status prawny
  • Złoczyńca 
  • Zawód
  • Brak 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
  • Wrogowie
Rodzina

Nightmare- władca Krainy Snów, dziwacznego świata stworzonego przez połączone myśli wszystkich śniących ludzi. Nikt nie wie, skąd wziął się ten stwór, jak powstał, ani nawet ile ma lat. Na pewno wiadomo jedynie, że uwielbia dręczyć ludzi i siać zamęt. Do jego wymiaru da się trafić zasypiając. Ten demon ma własny zamek, który pełni funkcję jego siedziby, pilnuje z niego swojej krainy. Ma władzę nad całym swoim wymiarem i kiedy ktokolwiek się w nim pojawi, on o tym wie. W Krainie Snów Nightmare dysponuje nieograniczoną mocą. Potrafi zmienić tam każdą materię i naginać rzeczywistość. Jest jednym z największych wrogów Doctora Strange'a. Kiedy trzeba ruszać do walki wsiada na swojego demonicznego rumaka. Jest jedno miejsce w jego wymiarze na którym nie ma władzy, nazywa się 'Ziemia Szaleństwa'. Żyją w nim koszmarne, zmutowane wersje wszystkich jego wrogów.

ZdolnościEdytuj

Demon posiada potężne moce mistyczne. Nightmare zazwyczaj atakuje swoje ofiary podczas snu przez porwanie ich psychiki do swojego świata Koszmarów, który może zmieniać według własnej woli. W swoim wymiarze Nightmare jest praktycznie wszechmocny, jednak poza nim jest dużo bardziej słabszy i podatny na ataki przeciwników.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Ziemia-TRN123Edytuj

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FimlyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nightmare ma syna Traume który potrafi prześwietlić ludzkie myśli a potem się w nie zamienić. W przeciwieniestwie do swojego ojca jest bohaterem.
  • Gdy pewnego razu Nightmare postanowił dręczyć Bruce'a Bannera, przypadkiem stworzył senną wersję Hulka. Zielony olbrzym zaczął siać zamęt i zniszczenie w jego własnym królestwie. Hulk ze snów zdołał nawet uwięzić Nightmare'a na Ziemiach Szaleństwa.
  • Wszystkie magiczne ataki i przedmioty stworzone zaklęciami przez Nightmare'a pobłyskują jaskrawą zielenią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki