FANDOM

Okładkapenance

Data wydaniaEdytuj

19 września 2007

ScenariuszEdytuj

  • Paul Jenkins

RysunkiEdytuj

  • Paul Gulacy (ołówek, tusz)
  • Laurie Kronenberg (kolor)

PostacieEdytuj

Główny bohaterEdytuj

Członkowie ThunderboltsEdytuj

ResztaEdytuj

FabułaEdytuj

Robert Baldwin wciąż nie może dojść do siebie po katastrofie w Stamford. Codziennie przychodzi z rana do tego samego baru na kawę i pisze "losowe" cyfry w swoim notesie. Przez cały czas jest szpiegowany przez kilku ludzi Normana Osborna. W swoim pokoju, w bazie Thunderbolts ma na ścianach urywki z gazet mówiące o katastrofie w Stamford i zdjęcie Nitro, przestępcy, który zabił tam 612 ludzi, w tym 60 dzieci. Po przebraniu się Robert zostaje wezwany na rozmowę z Dyrektorem Osbornem, który chce się dowiedzieć, co oznaczają cyfry pisane wszędzie przez Robbiego. Zrezygnowany jednak kończy rozmowę bez odpowiedzi na swoje pytania.

Akcja ThunderboltsEdytuj

Następnie podczas akcji zespołu Thinderbolts, jako Penance, Robbie opuszcza Falcona (samolot do zadań specjalnych) jako pierwszy nie znając szczegółowo celu misji. W pojedynkę pokonuje przestępców z Latverii posiadających kody aktywacyjne do pocisków rakietowych. Ostatniemu z nich karze przekazać swojemu pracodawcy, że ma 24 godziny na to aby się zgłosić do aresztu Stanów Zjednoczonych, albo zabije ich wszystkich i odbiera mu kody aktywacyjne. Penance skarcony przez Moonstone, przywódcę tego pododdziału Thunderbolts odchodzi wraz z kodami.

Tajnemnicze liczbyEdytuj

Robert znów ma czas dla siebie. Jak zwykle idzie do tego samego baru na kawę i notuje swoje cyfry. Po wyjściu idzie do sklepu budowlanego i kupuje farbę w sprayu. Jak zawsze również podążają za nim szpiedzy Osborna. Robbie znika z ich pola widzenia w jednaj ze ślepych uliczek i zaczyna zapisywać losowe cyfry na ścianach uliczki. Kiedy szpiedzy znaleźli się na miejscu i zobaczyli tajemnicze liczby na całej wysokości ścian zostali mocno poturbowani lub zabici przez Robbiego. Zeszyt kończy się na tym, że przełożeni ludzi, szpiegujących Baldwina dostają od nich wiadomość i przyjeżdżają na miejsce zastając ich, leżących na ziemi i liczby na ścianach naokoło siebie.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kelnerka w barze, który odwiedza Robert, w swoim myślowym monologu wyznaje, że się w nim zakochała, nawet nie znając jego imienia.
  • Dowiadujemy się, że do jednej z baz Thunderbolts można się dostać przez nieczynną przenośną toaletę.
  • Dowiadujemy się, że Venom w nieznany sposób przekonał jednego z żołnierzy eskortujących grupę Thunderbolts, aby wbił sobie w oko widelec ze stołówki. Po tym wszyscy żołnierze unikają z nim jakiegokolwiek kontaktu, wzrokowego czy werbalnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki