Fandom

Marvel Universe Wiki

Reaktor łukowy

1403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Źródło zasilaniaEdytuj

Reaktor łukowy to perpetuum mobile czyli nieskończone źródło energii. Zasila cały biurowiec Stark'a na Manhattan'ie i jego fabryki. Pomniejszona jego wersja to główne źródło zasilania wszystkich zbroi Iron Mana i niektórych złoczyńców. Rdzeniem pierwszych pomniejszonych reaktorów łukowych był pallad (metal). Reaktor służy Tony'emu Stark'owi do zasilania elektromagnesu, który odpycha metalowe odłamki od jego serca. Reaktor łukowy zasila także zbroję War Machine należącą do James'a Rhodes'a.

UlepszanieEdytuj

W filmie Iron Man 2 kiedy Tony zauważył, że Pallad szybko się wypala i jest słabym rdzeniem, zaczął pracować nad stworzeniem nowego. Aby zmaterializować nowy pierwiastek (który miał być nowym rdzeniem), musiał skonstruować specjalny akcelerator cząstek.

CiekawostkiEdytuj

  • W Iron Man 3 (film) Tony poddał się operacji usunięcia metalowych odłamków ze swojego ciała, przez co reaktor w jego klatce piersiowej przestał być potrzebny.
  • Pierwiastek w nowym reaktorze jest tym samym pierwiastkiem z którego zbudowany jest Tesseract.

Więcej w Fandom

Losowa wiki