Fandom

Marvel Universe Wiki

Rhino

1420stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Rhino 5.jpg

Rhino - złoczyńca, jeden z wrogów Spider-Mana i członek Sinister Six.

DaneEdytuj

Name:

 Rhino

 Aleksei Mikhailovich Sytsevich

Inne pseudonimy:

 Alexei, Macha-Rhino, Aleksei Popov, Alex O'Hirn, Ryan O'Smith

Aktualny status:

 Nie żyje (Zginął podczas zatopienia bazy Sinister Six)

Uniwersum:

 616

Klasa:

 Nadczłowiek

Narodowość:

 Rosjanin

Debiut:

 Amazing Spider-Man #41 [1966]

Ostatnie pojawienie się:

 Amazing Spider-Man #687 [2012]

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Rhino posiada ogromną siłę (potrafi unieść do 80 ton), wytrzymałość i szybkość (biega z szybkością 100 mil na godzinę) oraz regenerację.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Aleksei Mikhailovich Sytsevich był brutalnym muskularnym mężczyzną pracującym dla profesjonalnych kryminalistów. Skontaktował się ze wschodnimi agentami i wyraził zgodę na uczestnictwo w eksperymencie, który miał przemienić go w nadludzkiego zabójcę do wynajęcia. Aleksei, który nie grzeszył inteligencją pragnął osiągnąć ogromną siłę fizyczną. Pod dozorem rosyjskich naukowców (Georgia i Igora) narodził się Rhino – przestępca wyposażony w szarą wszczepioną na stałe skórę oraz uzbrojony w twardy i ostry róg.

Pierwszą misją Rhina było porwanie amerykańskiego astronauty pułkownika Johna Jamesona. Porwanie udaremnił Spider-Man, który pokonał Alekseia i umieścił w więzieniu. Rhino uciekł z zakładu i dalej próbował wypełnić zlecenie. Po piętach deptał mu Spider-Man. Badając oderwany fragment skóry Rhina, bohater wynalazł aerozol sporządzony do rozpuszczania pancerza Alekseia. Specyfik zadziałał i Rhino stracił swoją skórę.

Rhino był także członkiem kilku grup złożonych z psychopatów pragnących śmierci Spider-Mana. Należał do Sinister Syndicate oraz Deadly Foes. W SS miał kilka szans uśmiercenia bohatera, ale próby te zostały udaremnione przez Sandmana.

Po zdobyciu nowego pancerza (którego usunięcie groziło śmiercią Alekseia), Rhino wziął udział w kolejnym eksperymencie medycznym mającym na celu poprawienie jego inteligencji. Chciał w ten sposób przypodobać się córce gangstera, Stelli. Zakochał się w niej pełniąc funkcję płatnego ochroniarza. Doktor prowadzący badania powiedział mu, że wcześniejsze obiekty doświadczalne próbowały popełnić samobójstwo. Po „zerwaniu” ze Stellą, Rhino chciał zrzucić się z mostu Brooklyn do rzeki. W ostatniej sekundzie zrezygnował i wrócił do lekarza, prosząc go o kolejną operację na mózgu. Tym razem poprosił go, aby uczynił go znacznie głupszym niż był przedtem. Zabieg zakończył się pomyślnie. Obecnie Rhino nadal pełni funkcję płatnego przestępcy.

Ziemia-120703Edytuj

Uwaga! Spoilery!

Aleksei Sytsevich był ruskim mafiosem, który ukradł wraz z Oscorpu fiolki z plutonem. On był kierowcą ciężarówki, podczas gdy oni zabezpieczają towar. W końcu dwaj gangsterzy zostają złapani przez Spider-Mana, ale Aleksei robi wszystko aby uciec. Ostatecznie jednak musi stanąć twarzą w twarz z bohaterem, który związuje go siecią i kompromituje publicznie ściągając mu galoty, także za pomocą sieci. Sytsevich zostaje skazany na dożywocie za próbę kradzieży i przy tym wywołując terror na ulicach Nowego Jorku.

Jednak kiedy Zielony Goblin (Harry Osborn) zostaje schwytany i odwiedzony przez tajemniczego Gustava Fiersa, więzień nakazuje mężczyźnie stworzyć grupę superzłoczyńców pod nazwą Sinister Six. Harry informuje go także, że Aleksei jest ciekawym kandydatem do kierowania wielką zbroją, którą wyprodukował wrogi mu Oscorp. Sytsevich zostaje zauważony przez Fiersa i uwolniony. Następnie Aleksei wsiada w maszynę i znowu sieje terror na ulicach Nowego Jorku. Tymczasem psychopatyczny kibol staje do walki ze Spiderem...

Następna część nie ukazała się w kinach, ponieważ Sony zdecydowało się wycofać z projektu. Wszystko pozostawili naszej wyobraźni. Wiadomo jednak, że Sinister Six mieli właśnie tworzyć Green Goblin i Rhino, ale też być może Dr. Octopus, Vulture, Kraven i prawdopodobnie Chameleon lub Mysterio ponieważ bronie, gadżety czy symbiot Venoma pojawiają się w końcowej scenie kiedy Fiers przechadza się po Oscorpie. Była także zapowiedź w pierwszych napisach końcowych gdzie pokazano wszystkie 6 rzeczy (deskę Goblina, skrzydła Vulture'a, macki Doc Oka, włócznie Kravena, róg Rhina i maskę w dymie).

Ponadto, w filmie występowali Alistair Smythe i Felicia Hardy, którzy także w komiksach byli złoczyńcami. W filmie jednak są przedstawieni jako zwykli ludzie.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ulubiona technika to podstępne zaatakowanie i stratowanie wroga.
  • Często walczy z inną grubą rybą, Hulkiem. Hulk jest od niego silniejszy, Rhino podąża tuż za nim w tej hierarchii.
  • Podczas ferii zimowych Rhino ukradł ubranie Świętego Mikołaja i zmuszał ludzi do dawania mu pieniędzy.
  • Porównywany jest do Juggernauta, z którym w końcu zmierzył się w jednym z komiksów The Amazing Spider-Man. Po ciężkiej walce Juggernaut wygrał, lecz nie zabił Rhino, ale wrzucił do rzeki. Rhinem był wtedy mało znany Charles Hirron.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki