Sand Central Station - pierwsza misja w grze Lego Marvel Super Heroes.

2014-11-08 13.37.56.jpg

Początek misji

 Fabuła Misji Edytuj

Gra zaczyna się, kiedy Galactus, pożeracz światów rozkazuje Silver Surferowi, by odnalazł mu nową planetę do zjedzenia. Gdy Silver Surfer dociera na Ziemię, Iron Man znajduje go i ściga, ale myśliwiec Doktora Doom'a niszczy jego deskę na kawałki. Geniusz zła zwołuje najgroźniejszych przestępców świata, aby znaleźli części pozostałości deski Silver Surfera (Kosmiczne Klocki). Dowiedziawszy się o planie Nick Fury zbiera superbohaterów, aby rozprawili się ze złowrogim Doomem i jego rekrutom. Jako pierwszych Doom wysyła SandmanaAbominację, na Central Station Terminal w celu negocjacji o Kosmiczny Klocek. Na szczęście Iron Man i Hulk się zjawiają. Z bohaterami komunikuje się Phil Coulson, by udzielać im rad. Hulk spotyka Abominację i pokonuje go po walce. Następnie bohaterowie atakują Sandmana, ale złoczyńca nie daje za wygraną. Gdy walka przenosi się na ulice Nowego Jorku, Spider-Man obserwuje walkę z Sandmanem i decyduje się pomóc Iron Manowi oraz Hulkowi. Sandman atakuje trio rzucając w nich częściami szyldu ze Stark Tower. Bohaterowie wykorzystują słaby punkt Sandmana - wodę. Sandman zostaje pokonany, a on sam ze swoim towarzyszem zostają aresztowani. Nick Fury wypija swój koktajl i po krótkiej rozmowie misja dobiega końca 

Stan Lee w opałach Edytuj

Pierwszy raz Stan Lee będzie w opałach już w pierwszej misji.  a by go zdobyć trzeba tuż po walce z Abominacją jako Iron Man wlecieć w górę Skręć w lewo, w ten sposób dostając się na balkon.Stan jest pod Automatem do kawy a by go uratować wystarczy po prostu rozwalić automat a rysownik sam sobie da radę.

2014-11-08 13.38.25.jpg

Miejsce gdzie jest uwięziony Stan Lee

Zestawy MiniKitEdytuj

Aby je zdobyć trzeba zagrać w Tryb wolny(Free Play) gdzie można zmieniać postacie podczas misji  

Pierwszy zestaw:Po rozpoczęciu gry zeskocz przez balustradę z prawej i Woverinem  odkop motor który przewozi Pizze. Rozwal wszystko na moście, używając rakiet Iron Mana lub innych postaci które mają coś wybuchowego. (Ale trzeba najpierw rozwalić ścianę z piasku ), jak to zrobisz wróć do motoru. Przejedź nim do pizzerii naprzeciwko, a potem otrzymasz zestaw.

Drugi zestaw:Podejdź Osobom od mocy burzowej lub prądu( np Storm Thor Lub Dooma) do akumulatora po prawo od mostu blisko pizzerii i potem naładuj go mocą piorunów lub prądu. potem możesz wybrać postać o zmyśle np Spider-Mana Venoma i inne postacie, by otworzyć drzwi. zestaw jest z nimi.

2014-11-08 13.38.17.jpg

Stan Lee po uratowaniu

Trzeci zestaw: Żeby go zdobyć trzeba rozwalić trzy skrzynki na listy. jeden jest po tej samej stronie co pizzeriia. a dwa są po lewej stronie mostu.Po ich rozwaleniu zestaw jest twój

Czwarty zestaw:Trzeba wybrać Hulka lub inną dużą postać. I podnieść głaz potem rzucić w skrawek ściany który świeci się na zielono. Potem wybierz latającą postać i przechwyć zestaw.

Piąty zestaw: Znajduje się obok Stana Lee to jest złoty  urządzenie stop je postacią która posiada laser np ( Zbroja Mark 42 Human Torch) A po tym zbierz zestaw.

Szósty zestaw: Obok srebrnego pomnika zmień się w np Spider-Mana i używamy zmysł potem jak się pojawi uchwyt na nić wystrzel sieć potem pociągnij pojawi się złoty pomnik spal go(Human Torch lub Mark 42 i inne postacie posiadające laser. Jak to już załatwisz zamień się w Sandmana.potem wejdzć do piaskownicy i użyj specjalnej mocy Sandmana i potem masz już kolejny zestaw

Siódmy zestaw: Kiedy Sandman będzie do ciebie strzelał rozwal złotą ścianę po lewej potem będzie już urządzenie do którego są potrzebne pazury (np Beast Woverin) Potem wyjedzie szyba i trzeba wybrać postać która potrafi kontrolować umysły( np Jean Grey Profesor X) i tą osobą za szybą wziąć zestaw.

Ósmy zestaw: Po pojawieniu się Spider-Mana gdy walka spowrotę wraca na ulice wróć do zegara do tyłu i użyj postać o mocach telekinetycznych( np Susan Storm Jean Grey) I masz już ten zestaw

Dziewiąty zestaw:A bo go zdobyć musisz rozwalić laserem 5 złotych pomników 4 są na katach autostrady a piąty na środku. po ich rozwaleniu zestaw jest twój

Dziesiąty zestaw:Można go zdobyć dopiero po tym jak wybuchnie armatka wodna i trzeba po jej wybuchu trzeba wybrać Iceman Lub Lokiego. I potem zamrożić kałużę i po niej zjechać i masz ostatni zestaw w misji.

Status prawdziwego wyznawcy Edytuj

By go zdobyć w tej misji trzeba posiadać 70 000 Monet  

Postacie odblokowane za przejście Sand Central Station Edytuj

Iron Man (Mark 6) Cena: Za darmo

Hulk Cena: Za darmo

Spider-Man Cena: Za darmo

Roxxon Guard Cena: 150 000

Sandman Cena: 175 000

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu