FANDOM

Scarecrow (Marvel).jpg

Scarecrow (Strach na wróble) - Ebenezer Laughton. Superprzestępca mający obsesję na temat "strachu, który w nim siedzi" i "tego co skrywa wnętrze człowieka". Jest psychicznie chory, jedyne czego chce to wyrażanie siebie poprzez straszne przestępstwa. Jak twierdzi "uwalnia on wtedy z siebie strach". Swoje ofiary najpierw morduje, potem patroszy, a na końcu zwłoki wypycha słomą.

WyglądEdytuj

Ebenezer jest chudym, wysokim blondynem o zielonych oczach. Jego klasyczny strój charakteryzuje się pospolitym wyglądem strachu na wróble tzn. maska i rękawice z worka, stare, skórzane buty oraz stary, porwany kombinezon zielonego koloru. Cały kostium ponadto jest wypełniony słomą. Można to zauważyć patrząc na jego podziurawione ubranie. Słoma wychodzi z rękawów, nogawek, spod maski i dziur w stroju.

HistoriaEdytuj

Ebenezer Laughton po walce z Kapitanem Ameryką popadł w obsesję na jego punkcie i został umieszczony w szpitalu psychiatrycznym Creedmoor mieszczącym się w Queens w Nowym Yorku. Podczas ucieczki zamordował kilku lekarzy oraz pielęgniarzy. Przez tą zbrodnię zyskał nowego wroga, Ghost Ridera. Scarecrow czaił się w uliczkach Nowego Yorku czekając na ofiary, chciał przez to zwrócić na siebie uwagę aby móc walczyć z Kapitanem Ameryką. Nie zdawał sobie jednak sprawy, że Kapitan nie przybędzie by z nim walczyć. Podczas brutalnej walki z Ghost Riderem po kolejnym morderstwie Danny był gotów ze złości zabić Ebenezera. Ten jednak powiedział, że jeśli Kapitan go nie zabije to nikt inny też tego nie zrobi. Mówiąc to, rzucił się do tyłu prosto na swoje widły.

MoceEdytuj

Zdolność porozumiewania się z wronami (Avemopatia - zdolność porozumiewania się z ptakami za pomocą myśli i słów).

WyposażenieEdytuj

  • Widły
  • Drewniany topór

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Po swojej "śmierci" został zabrany przez dwie tajemnicze postacie w maskach (ninja Deathwatch'a).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki