FANDOM

Galeria

Zdolności

Użycie eksperymentalnego serum wywołało fotosyntetyczną reakcję, której rezultatem jest stan hiper-świadomości. Jednak większość jego mocy i limity nadal są nieznane. Na razie zademonstrował posiadanie supersiły, szybkości, niezniszczalność i zdolność do lotu.

Sentry potrafi generować również pola energetyczne, kontrolować światło. Posiada potężne psychiczne i mentalne moce, których używa głownie do trzymania swoich fizycznych mocy w całości.

W rzeczywistości moce sentrego są całkowicie nielimitowane co przejawia się w momencie przejęcia kontroli przez Voida

Historia

Dzięki użyciu na sobie super formuły tajemniczego Professora, student Robert Reynolds stał się superczłowiekiem. Po pobiciu szkolnego osiłka, który zawsze się nad nim znęcał, Bob uszył sobie kostium i zadebiutował jako bohater Sentry. Był jednym z paru bohaterów, którzy działali przed pojawieniem się Fantastic Four. Sentry nabrał nowego znaczenia, gdy nowa fala superherosów rosła w siłę. Niemal natychmiast odkrył sekretną tożsamość Spider-Mana i stał się przykładem dla młodego bohatera, został też sprzymierzeńcem X-Men, przyjacielem Reeda Richardsa i opuszczonego przez wszystkich Hulka. Sentry walczył nawet z Dr Doomem razem z Fantastic Four i pokonał swojego największego wroga, Generała z pomocą X-Men.

Media

Komiks

Film

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Jego atomy istnieją również w przyszłości, dając mu hiperstan świadomości.
  • Bob tak naprawdę był narkomanem, który ukradł z laboratorium formułę biorąc ją za narkotyk. Pierwszą i lepszą historię wymyślił ze wstydu przed żoną Lindy. Prawdę zna niewiele osób, między innymi Norman Osborn, Tony Stark i Reed Richards.
  • Sentry usunął sobie kiedyś z pamięci wszystkich mieszkańców Ziemi.
  • Dzieli ciało z Voidem, groźną istotą pragnąca tylko zniszczenia. Kiedy poznał prawdę o swej podwójnej osobowości, wraz z Doctorem Strangem postarał się, by wszyscy - łącznie z nim- zapomnieli o jego istnieniu. Wspomnienia jednak wróciły, Sentry odrodził się, a z nim - Void.
  • Odrodzony Sentry przyłączył się do New Avengers, witany w ich szeregach jak prawdziwy bohater. Nie był jednak w stanie panować nad drugim, mrocznym ja.Void powrócił, siejąc zamęt w szeregach drużyny.
  • Void tak naprawdę jest biblijnym aniołem śmierci