FANDOM

Przechwytywanie.PNG

Sersi  - bohaterka, była członkini Avengers i jedna z Eternals (Wieczni), dalekich krewnych ludzi, obdarzonych przez Celestials supermocami.

DaneEdytuj

Inne pseudonimy:

Circe, Sylvia Sersi, Sorceress, Mesmer, Mistress of Illusions

Aktualny status:

Przebywa w Nowym Yorku, zajmuje się organizacją przyjęć.

Uniwersum:

Ziemia-616

Klasa:

Eternal

Debiut:

The Eternals #3

Powiązania z grupami:

Eternals, Avengers, New Breed

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

MoceEdytuj

  • Super Siła: Sersi potrafi unieść mniej więcej 20 ton, za pomocą telekinezy i lewitacji o wiele więcej (nie jest to jednoznacznie określone).
  • Prawie Nieśmiertelność.
  • Kontrola Systemu Nerwowego: przez kontrole systemu nerwowego tłumi w sobie ból, oraz kontroluje niektóre funkcje organizmu aby efektywniej pracować.
  • Nadludzka Wytrzymałość
  • Samoregeneracja: potrafi wyleczyć się z prawie wszystkich odniesionych ran.
  • Telekineza: potrafi przemieszczać siebie, obiekty oraz inne żywe stworzenia.
  • Transmutacja: potrafi przemienić się w każdy przedmiot czy istotę.
  • Teleportacja: owszem może to robić, ale jest to dla niej uciążliwy i nieprzyjemny sposób transportu

UmiejętnościEdytuj

  • Wykwalifikowany projektant mody
  • Dobra tancerka
  • Obeznana w sztukach walki i wrestlingu
  • Wielojęzyczna

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Sersi urodziła się w Grecji i miała związek z wieloma wydarzeniami z historii jak spalenie Nerona w Rzymie, wspierała również Makkari'ego oraz Marlina w czasach króla Artura.

W dzisiejszych czasach Sersi mieszka na Upper West Side w Nowym Jorku.

Działała jako Avenger ale okazało się to kłopotliwe podczas konfrontacji z Brethern, po tym Sersi się zmieniła a jej działania stały się bardziej agresywne, wręcz mordercze. Ikars oraz Eternals postanowili zaprzestać jej irracjonalne zachowania i umieścili ją w Gann Josin wraz z Czarnym Rycerzem (Black Knight) w którym się zakochała z wzajemnością, mężczyzna był również nadzieją że jego uspokajające fale mózgowe przywrócą Sersi do porządku.

Jednak w raz z Whiteman'em skończyli w Ultraverse gdzie Sersi zawładnęły kamienie nieskończoności.

Po powrocie do właściwego czasu Sersi i Whitman mieli niewielki kontakt. Pomagała od czasu do czasu Avengers, pozostawała na Ziemi aby nie być częścią Uni-Mind. Gdy inni Eternals postanowili bardziej zaangażować się w świecie ludzi, zgodziła się.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Choć Sersi ma już ponad 5000 lat, wciąż jest piękna i wygląda na młodą kobietę.
  • Wśród umiejętności bohaterki niezwiązanych z supermocami jest talent do projektowania mody.
  • Sersi była częścią składu Avengers, do którego należeli także Black Widow, Vision oraz Black Knight. Miłość do Czarnego Rycerza wywołała konflikty w zespole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki