FANDOM

Silver Samurai
Postać
Keniuchio Harada (Earth-616) from Marvel War of Heroes 001.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Ostatnie pojawienie się
  • Prawdziwe imię
  • Keniuchio Harada 
  • Obecny pseudonim
  • Silver Samurai 
  • Pseudonimy
  • Ebon Samurai 
  • Silver Shogun 
  • Ishiro Tagara 
  • Tożsamość
  • Znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Brązowe 
  • Kolor włosów
  • Czarne 
  • Waga
  • 113 kg 
  • Wzrost
  • 198 cm 
Dane
  • Narodowość
  • Japończyk 
  • Miejsce narodzin
  • Nieznana lokalizacja w Japonii 
  • Aktualny Status
  • Nie żyje 
  • Status cywilny
  • Kawaler 
  • Zawód
  • były agent Hydry 
  • Przywódca Klanu Yashida 
  • Najemnik 
  • Śmierć
  • zmarł od ran 
  • zadanych przez Black Samurais 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
  • Wrogowie

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Mistrz sztuk walki i specjalista od wielu rodzajów broni, łącznie z gwiazdkami do rzucania. Oprócz tego potrafi tworzyć pole energetyczne, zazwyczaj skupiane na mieczu, umożliwiające przecięcie niemal każdego materiału.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Silver Samurai to syn jednego z najpotężniejszych przestępców Japonii. Po śmierci ojca z rak Wolverine'a to on stanął na czele Klanu Yashida. Przez lata uznawany za złoczyńcę, walczył również o sprawiedliwość, ściśle przestrzegając własnego kodeksu honorowego. Obecnie pracuje dla japońskiego rządku, zajmując się ochroną premiera.

Ziemia-10005Edytuj

W tym świecie zbroję Silver Samuraja nosi Ichirō Yashida, był on japońskim żołnierzem, walczącym w bliżej nieokreślonej wojnie (możliwe że w II Wojnie Światowej). Gdy jego oddział przegrywał z wrogiem Ichirō postanowił razem z paroma towarzyszami popełnić samobójstwo przez przebicie się samurajskim nożem. Przed samobójstwem powstrzymał go Wolverine, który schronił się wraz z nim w jamie w ziemi. W ich kierunku leciała bomba. Wolverine zakrył swoim ciałem Ichirō przed radioaktywnym ogniem i uratował mu życie. Yashida podarował Wolverinowi swój rodowy samurajski miecz (katanę). Paredziesiąt lat później Yashida spotkał Wolverina i próbował wykraść mu jego moc regeneracji/nieśmiertelności. Skonstruował Srebrną Zbroję (tak naprawdę była wykonana z Adamantium) i obciął Wolverine'owi szpony. Ostatecznie zginął w starciu z Wolverinem, zrzucony z klifu, gdzie rozbił się o skały.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zachował moce po M-Day.
  • Kenuichio Harada miał syna o takim samym imieniu, który później stał się członkiem New Avengers.
  • Jego zbroja jest wykonana z ultralekkiego stopu stali.
  • Silver Samurai stoczył kilka zaciętych bojów z Wolverinem. W jednym z nich stracił dłoń. Rosomak odciął ją ostrzami, po tym, jak sam został trafiony kataną Srebrnego Samuraja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki