FANDOM

Fantastic Four 2.jpg

Skrull jest to fikcyjna rasa pozaziemskich zmiennokształtnych kosmitów. Zostali stworzeni przez Stana Lee i Jack'a Kirby'ego. Pierwszy raz pojawili się w Fantastic Four #2 (styczeń 1962).

OpisEdytuj

Skrulls jest jednym z "Wielkiej Trójki" kosmicznych mocarstw.

Skrull to technologicznie zaawansowana rasa znana ze swych zdolności zmiany kształtów.

Rasa ta jest wynikiem manipulacji Celestials i można ją porównywać do ziemskich Deviants.

Ich zmiana kształtu jest czysto kosmetyczna i bez pomocy technologii nie są w stanie zduplikować zdolności.

Od około 10 tysięcy lat Skrullowie trwają w konflikcie z Kree, którzy obecnie są częścią Shi'ar.

Gdy niemal dekadę temu planeta Skrullów została zniszczona przez Galactusa, przedstawiciele tej rasy znajdujący się na innych planetach pozostali bez imperium, któremu mogliby dalej służyć.

Ciekawostką jest, że wśród Skrullów także zdarzają się mutacje, choć w stosunku do mutantów są bardziej bezwzględni niż Ziemianie - zabijają noworodki tuż po narodzinach. Grupą wygnanych Skrullów mutantów zaopiekował się Profesor X. Charles stworzył z nich grupę zwaną Cadre K.

Ich obecną twierdzą jesy planeta Skrullos.

WyglądEdytuj

Są to humanoidy o gładszej skórze niż ludzie, szpiczastych uszach i rozszczepionym podbródku. Mają zieloną skórę. Każdy skrull ma niebieskie oczy.

SerialeEdytuj

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki