FANDOM

Stan Lee
Stan Lee
(właściwie Stanley Martin Lieber) - amerykański scenarzysta, producent filmowy i rysownik komiksowy, najbardziej znany jako twórca Spider-Mana. Wieloletni prezes i członek zarządu wydawnictwa Marvel Comics urodzony 28 grudnia 1922 r. w Nowym Jorku. Stworzył wiele postaci z  uniwersum Marvela (Fantastic Four, Iron Man, Hulk, Daredevil i inni).

Pojawienia się

  • Avengers - Przechodzień, który udzielał wywiadu telewizji na temat Avengers.
  • X-Men 1  - Sprzedawca hot-dogów na plaży
  • X-Men 3 -  Pan podlewający kwiaty
  • Big Hero 6 - Tata Freda
  • Fineasz i Ferb - W specjalnym odcinku, który nazywa się Misja Marvel pojawia się jako Sprzedawca hot-dogów
  • Mega Spider-Man - Częste pojawienia się w Mittown High jako agent S.H.I.E.L.D. i woźny
  • Lego Marvel Super Heroes - Pojawia się często podczas przerywników filmowych, Oraz jako postać grywalna jeśli go się uratuje 50 razy.

Ciekawostki

  • Pojawia się w prawie wszystkich filmach i kilku serialach m.in. w jednym odcinku Marvel's agents of SHIELD.
  • W grze LEGO Marvel Super Heroes pojawia się 50 razy, jako postać do ratowania.
  • W serialu animowanym Mega Spider-Man jest woźnym w Mittown High i agentem S.H.I.E.L.D..
  • Po uratowaniu go 50 razy w grze LEGO Marvel można nim grać wtedy ma moce takie jak, pajęczy zmysł , Ognisty płomień który jest wystrzeliwany z jego głowy, pazury Wolverine'a, Pajęcza sieć Spider-Mana, Wydłużanie kończyn, Auto regeneracja.
  • Stan kiedy był nastolatkiem pracował jako pisarz nekrologów i roznosiciel szkolnych kanapek.