Fandom

Marvel Universe Wiki

Stan Lee

1420stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze23 Udostępnij
Stan Lee.PNG
Stan Lee
(właściwie Stanley Martin Lieber) - amerykański scenarzysta, producent filmowy i rysownik komiksowy, najbardziej znany jako twórca Spider-Mana. Wieloletni prezes i członek zarządu wydawnictwa Marvel Comics urodzony 28 grudnia 1922 r. w Nowym Jorku. Stworzył wiele postaci z  uniwersum Marvela (Fantastic Four, Iron Man, Hulk, Daredevil i inni).

Pojawienia się

  • Avengers - Przechodzień, który udzielał wywiadu telewizji na temat Avengers.
  • X-Men 1  - Sprzedawca hot-dogów na plaży
  • X-Men 3 -  Pan podlewający kwiaty

Ciekawostki

  • Pojawia się w prawie wszystkich filmach i kilku serialach m.in. w jednym odcinku Marvel's agents of SHIELD.
  • W grze LEGO Marvel Super Heroes pojawia się 50 razy, jako postać do ratowania.
  • W serialu animowanym Mega Spider-Man jest woźnym w Mittown High i agentem S.H.I.E.L.D..
  • Po uratowaniu go 50 razy w grze LEGO Marvel można nim grać wtedy ma moce takie jak, pajęczy zmysł , Ognisty płomień który jest wystrzeliwany z jego głowy, pazury Wolverine'a, Pajęcza sieć Spider-Mana, Wydłużanie kończyn, Auto regeneracja.
  • Stan kiedy był nastolatkiem pracował jako pisarz nekrologów i roznosiciel szkolnych kanapek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki