FANDOM

Strażnicy Galaktyki
Drużyna
500px-Strażnicy Galaktyki
Informacje
  • Oficjalna Nazwa Drużyny
  • Inne nazwy
  • Guardians 
  • Tożsamość
  • Znana 
  • Strona
  • Uniwersum
  • Baza Operacyjna
  • Mobilna
  • Formalnie nigdzie
Przynależność
  • Przywódcy
  • Star-Lord 
  • dawniej Rocket Raccoon 
  • Obecni Członkowie
  • Agent Venom 
  • Captain Marvel 
  • Drax the Destroyer 
  • Gamora 
  • Groot 
  • Rocket Raccoon 
  • Star-Lord 
  • Byli Członkowie
  • Angela 
  • Bug 
  • Iron Man 
  • Jack Flag 
  • Major Victory 
  • Mantis 
  • Martyr 
  • Moondragon 
  • Warlock 
  • Sojusznicy
  • Starhawk 
  • Nova (Richard Rider) 
  • Quasar 
  • Cosmo 
  • Cammi 
  • Avengers 
  • Starjammers 
  • Past X-Men 
  • Wrogowie
  • Thanos 
  • Universal Church of Truth 
  • Badoon 
  • Emperor Vulcan 
  • Magus 
  • Cancerverse 
  • Mister Knife 
  • Slaughter Lords 
Powstanie
  • Miejsce Powstania
  • Hala 
  • Twórcy
  • Dan Abnett 
  • Andy Lanning 
  • Paul Pelletier 
  • Debiut
  • Guardians of the Galaxy Vol 2 #1 

Strażnicy Galaktyki- Grupa założona przez Petera Quilla i jego czwórki przyjaciół.

CzłonkowieEdytuj

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Ziemia-199999Edytuj

Pierwsze chwile strażników nie były przyjemne. Star Lord był ścigany przez zabójczynię Gamorę i dwóch łowców nagród- Rocket'a i Groota. Zwracali na siebie dużą uwagę, przez co strażnicy zatrzymali ich i zabrali do więzienia. Obwiniali się wzajemnie przez kogo trafili za kratki. Nie czuli się tam za dobrze a najgorzej czuła się Gamora- wszyscy nią wyzywali i obrażali, aż w końcu, pewnej nocy mogła utracić życie przez poderżnięcie gardła przez rozwścieczonych więźniów. Peter widząc sytuację zareagował. Poprosił o spokój, aż nagle pojawił się Drax Niszczyciel. Był on bardzo wściekły i już trzymał kosę przy gardle zabójczyni kiedy nagle Quill obiecał ucieczkę z więzienia. Podczas zamieszania piątce bohaterów udaje się uciec i lecą w stronę stacji kosmicznej Knowhere. Udają się do kolekcjonera gdzie dają mu dziwny artefakt. Następnie udają się do baru gdzie dochodzi do bójki pomiędzy Draxem a Rocket'em i Groot'em. Drax pod wpływem alkoholu kontaktuje się z Ronanem aby udał się do stacji Knowhere. W końcu Ronan przybywa wraz z kilkoma oddziałami armii Ronana a także z Nebulą. Kiedy Drax i Groot walczyli z terrorystą, Gamora, Quill i Rocket uciekają w kapsułach. Kilka oddziałów goni uciekinierów. Udało im się zniszczyć kapsułę Gamory przez co znajdowała się w przestrzeni kosmicznej, bez żadnego kombinezonu. Peter wychodzi z kapsuły, i oddaje swoją maskę jego zielonoskórej przyjaciółce. Przez przypadek wypada mu z kieszeni artefakt i nagle pojawia się Yondu wraz z jego piratami. Zabiera on Petera i Gamorę gdzie dochodzi do zawiązania sojuszu pomiędzy strażnikami a piratami. Planują oni przerwać terror jaki sieje Ronan. Podczas napadu na statek Nebula ginie w walce z Gamorą, a Ronan niszczy Statek. Groot zasłania przyjaciół przed wybuchem jednak ginie. Przyjaciele w akcie zemsty rzucają się na terrorystę jednak on za pomocą magii odpycha ich. Ostatecznie Rocket strzela rakietą w stronę Oskarżyciela podczas odwracania uwagi przez Star Lorda. Wszystkie przestępstwa Strażników Galaktyki zostały zapomniane i zaczęli działać dla dobra wszechświata.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki