FANDOM

Alternatywne Uniwersa

Galeria 

Historia

Ziemia-616

Narodziny Red Hulka

Betty została zamordowana przez Abominationa, Hulk został wystrzelony w kosmos, a Captain America został zastrzelony na oczach całego świata. Wydarzenia te doprowadziły Rossa niemalże do ruiny. W takim stanie umysłu zastali go przedstawiciele Intelligencii. Dokładnie wiedzieli, na które tory poprowadzić rozmowę. Obiecali generałowi przywrócenie Betty do życia, a także nieograniczone środki do zmiany świata na lepsze. I do walki z Hulkiem, gdyby ten wrócił na Ziemię. Hulk wrócił i rozpoczął prawdziwą orgię zniszczenia. Powstrzymał go dopiero promień kosmicznej energii wystrzelony bezpośrednio z satelity. Tak przynajmniej wszyscy myśleli. W rzeczywistości to Intelligencia kilka sekund wcześniej wysłała swój promień Cathexis Ray, który wyssał z ciała Bannera całą energię Gamma i przesłał ją w inne miejsce. Niedługo potem energia wyssana z Hulka została przekazana Rossowi. Tej nocy po raz pierwszy transformował się w Red Hulka. Jego pierwszą misją było zabicie Abominationa. Jako żołnierz egzekucji Blonsky'ego dokonał przy pomocy broni palnej. Drugą misją było rozbicie Helicarriera, aby na jego wraku Intelligencia mogła utworzyć własną bazę.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

LEGO Marvel Super Heroes

Netmarble Marvel Future Fight

Ciekawostki

  • Gdy generał kontrolował postać Zzzaxa, miał także dostęp do jego zdolności. Gdy jego umysł powrócił do swojego ciała, Thaddeus mógł nadal uwalniać pewne ilości energii elektromagnetycznej.
  • Płomień wokół Red Hulka zwiększa się proporcjonalnie do poziomu jego złości.
  • Red Hulk ma znacznie lepsze zdolności niż Hulk: większa siła, lepsza zręczność i szybkość oraz panowanie nad swoim umysłem.
  • W serialu Hulk i agenci M.I.A.Z.G.I Red Hulk jest dobry.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Thaddeus Ross

  • Red Hulk

    5 wiadomości
    • Jeśli brakuje strony, a uważasz, że powinna taka powstać nie krępuj się. Ale pamiętaj o schemacie tworzenia stron.
    • Te osobne strony są na prawdę dziwne, bo tak na prawdę to jedna i ta sama osoba, tylko w innej formie....