Fandom

Marvel Universe Wiki

Whirlwind

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Whirlwind2.png

Whirlwind to złoczyńca, który posiada zdolność obracania się szybko tworząc efekt trąby powietrznej. Swoją moc wykorzystuje do własnych celów. David Cannon został stworzony przez Stana Lee i Jacka Kirby'iego.

DaneEdytuj

   David Cannon

Inne pseudonimy:

   Human Top, Charles Matthews, Whirly

Aktualny status:

   Żyje

Uniwersum:

   616

Klasa:

   Mutant

Narodowość:

   Amerykanin

Debiut:

   Tales To Astonish #50 [1963]

Powiązania z grupami:

   Batroc's Brigade, Defenders Imposters, Lethal Legion, Masters Of Evil, Thunderbolts, Zodiac

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Potrafi obracać się z niewiarygodną prędkością tworząc tornado. Może przemieszczać się w trąbie powietrznej, którą sam wytworzył. Jest w stanie atakować przeciwników tworząc i kierując na nich małe tornada.

HistoriaEdytuj

Whirlwind od czasu do czasu nękał Avengers. Zaczęło się, gdy młody David Cannon zdał sobie sprawę, że ma talent do kręcenia swoim ciałem dookoła z niewiarygodną prędkością. Zafascynowany tym, że nigdy się nie nudził i nie chorował zdał sobie sprawę, że jest nietykalny, kiedy kręci się w ciasnym okręgu. Cannon szybko zaczął zmierzać złą drogą. Ze swoją zdolnością stał się tyranem wobec innych dzieci, a potem wykorzystywał ją do swojej przestępczej kariery jako złodziejaszek. Jako dorosły, Cannon znalazł się w legalnej pracy w charakterze artysty cyrkowego, zapaśnika i profesjonalnego łyżwiarza figurowego. Jednak talenty Cannon'a przyciągnęły uwagę kilku przestępców, który specjalizują się w ustawianiu gier i zatrudnili Cannona, aby pomógł im w swoich przestępczych zyskach jakie z tego płynęły. Zarozumiały i ekstrawagancki przez swój sukces Cannon staje się nieostrożny. Przez jego działania, władze rosły w podejrzenia nad jego działaniami, które spowodowały to, że trzeba było sprawdzić jego i jego kryminalnych partnerów. Cannon zakończył karierę w ustawianiu gier i zaczął tworzyć swoją karierę kryminalną w kostiumie przestępcy. Jego kostium miał mocno przypominać jego umiejętności. Cannon wyruszył w szał zbrodni jako Human Top.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

SerialeEdytuj

Gry Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W reboocie serii komiksowej "Invincible Iron Man" Whirlwind pracuje dla Hydry.
  •  Przy jego rękach znajdują sie ostrza w kształcie koła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki