FANDOM

O nas
Witaj na Marvel Wiki - stronie w całości poświęconej światu superbohaterów. Znajdziesz tu szeroki przekrój informacji o komiksach, filmach, postaciach, supermocach i innych. Jeżeli nie ma czegoś co uważasz, że powinno tu trafić to jest szansa właśnie dla Ciebie. Pomóż rozwijać tę wiki przez dodawanie nowych treści to bardzo proste! Po prostu Dodaj nową stronę! Życzymy miłej zabawy.
Nawigacja
PostacieNawigacja-postacie
MiejscaNawigacja-miejsca
PrzedmiotyNawigacja-przedmioty
GatunkiNawigacja-gatunki
MoceNawigacja-moce
WydarzeniaNawigacja-wydarzenia
TwórcyNawigacja-twórcy
KomiksyNawigacja-komiksy
GryNawigacja-gry
FilmyNawigacja-filmy
SerialeNawigacja-seriale
OdcinkiNawigacja-odcinki
Artykuł polecany
Invincible Iron Man Vol 2 2 Textless
Anthony Edward "Tony" Stark

Jest technologicznym geniuszem potrafiącym bardzo szybko zrozumieć działanie wysoce zaawansowanej technologii. Jego umiejętności objawiły się już w młodym wieku dzięki czemu mógł ukończyć MIT w wieku 17 lat. Jego iloraz inteligencji już wcześniej przekraczający standardy wzrósł na nieludzki poziom dzięki energii emanowanej z jego reaktora. Tony potrafi wykonywać wiele zadań na raz, nawet kiedy jest zajęty trudnymi obliczeniami. Poza ojczystym Angielskim włada wieloma językami. Dzięki wieloletniej działalności firmy na rynku militaryzacji doskonale zna się na broni palnej oraz biznesie. Tony przeszedł szkolenie zwiększające jego sprawność fizyczną oraz motoryczną, w połączeniu z rozwiniętym zmysłem taktycznym czyni go trudnym przeciwnikiem.

Blogi
Marvel Universe
To fikcyjny świat, w którym ma miejsce akcja pozycji publikowanych przez wydawnictwo komiksowe Marvel Entertainment. Bardziej szczegółowe informacje na temat uniwersum Marvel znajdziesz w artykule Marvel Universe.
Ankieta
Jaki jest Wasz ulubiony serial?
 
11
 
3
 
16
 
2
 
2
 
5
 
1
 
1
 
7
 
2
 
1

Ankieta stworzona dnia cze 20, 2018, o godzinie 18:05.
Oddanych głosów: 51
Czat
<chat></chat>

Polecane wiki

Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Złoczyńcy_Wiki.png