Wikia

Marvel Universe Wiki

Strona główna

1393strony na
tej wiki
Dyskusja8
Wielka moc to wielka odpowiedzialność
Witaj na Marvel Uniwerse Wiki - stronie w całości poświęconej światu superbohaterów. Znajdziesz tu szeroki przekrój informacji o komiksach, filmach, postaciach, supermocach i innych. Jeżeli nie ma czegoś co uważasz, że powinno tu trafić to jest szansa właśnie dla Ciebie. Pomóż rozwijać tę wiki przez dodawanie nowych treści to bardzo proste! Po prostu Dodaj nową stronę! Życzymy miłej zabawy.
Polecany artykuł
Invincible Iron Man Vol 2 2 Textless.jpg

Anthony Edward "Tony" Stark Jest technologicznym geniuszem potrafiącym bardzo szybko zrozumieć działanie wysoce zaawansowanej technologii. Jego umiejętności objawiły się już w młodym wieku dzięki czemu mógł ukończyć MIT w wieku 17 lat. Jego iloraz inteligencji już wcześniej przekraczający standardy wzrósł na nieludzki poziom dzięki energii emanowanej z jego reaktora. Tony potrafi wykonywać wiele zadań na raz, nawet kiedy jest zajęty trudnymi obliczeniami. Poza ojczystym Angielskim włada wieloma językami. Dzięki wieloletniej działalności firmy na rynku militaryzacji doskonale zna się na broni palnej oraz biznesie. Tony przeszedł szkolenie zwiększające jego sprawność fizyczną oraz motoryczną, w połączeniu z rozwiniętym zmysłem taktycznym czyni go trudnym przeciwnikiem.

Marvel Universe
To fikcyjny świat, w którym ma miejsce akcja pozycji publikowanych przez wydawnictwo komiksowe Marvel Entertainment. Bardziej szczegółowe informacje na temat uniwersum Marvel znajdziesz w artykule Marvel Universe.
Polecane Wiki

Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png

Wiki-wordmark.png
Ankieta
Wasz ulubiony serial?
 
86
 
91
 
17
 
59
 
30
 
5

Ankieta stworzona dnia lut 1, 2016, o godzinie 14:28.
Oddanych głosów: 288

Więcej od Wikii

Losowa wiki