FANDOM

Galeria

Zdolności

Zdolności Laury zostały skopiowanie z DNA Wolverin'a, a są to: wyostrzone zmysły, czynnik regeneracyjny, podwójne pazury wysuwane z rąk i pojedyncze wysuwane ze stóp.

Historia

Laura urodziła się w laboratorium przez sztuczne zapłodnienie doktor Sary Kinney, genetyczki pracującej przy Weapon X. Od początku szkolona była na perfekcyjną maszynę do zabijania. W trakcie swojego morderczego treningu była izolowana od innych ( włączając w to jej matkę ), akcydentalnie zabiła swojego sensei'a w czasie ćwiczeń oraz brała udział w sekretnych misjach ( między innymi w los Angeles ). Ponieważ Laura urodziła się z kościanymi szponami, w wieku siedmiu lat poddano ją zabiegowi opierającemu się na pokryciu jej szkieletu adamantium. Z czasem X-23 zaczęła odczuwac coraz większy ból związany z powierzanymi jej zadaniami, samookaleczała się oraz podjęła się ( udanej ) próby ucieczki. Niestety ceną za wolność okazało się być życie nie tylko wielu pracowników Weapon X, ale i życie doktor Kinney. Umierająca kobieta nadała X-23 imię Laura.

Dwa lata później Laura, żyjąc na ulicach Nowego Yorku przez brak pieniędzy czy miejsca do życia podjęła się pracy prostytutki u alfonsa nazywanego Zebra Daddy. Dzięki pomocy i przyjaźni z młodą mutantką Kiden Nixon X-23 uwolniła spod wpływów mężczyzny. Następnie Laura została odnaleziona przez Wolverina który namówił ją, aby przyłączyła się do X-men.

Media

Komiksy

  • X-23 (2005) #1-6
  • X-23: Target X #1-6
  • Capitan Universe/ X-23 (one shot)
  • X-23 (2010) (one shot)
  • X-23 (2010) #1-21
  • NYX (2003) #4-7
  • All new Wolverine
  • Daken Dark Wolverine #8-9

Filmy

Logan (2017)

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Jest klonem Wolverine'a.
  • Laura od niedawna jest Wolverinem. Wcześniej używała pseudonimu X-23.
  • Jej szkielet nie został pokryty adamantium, jedynie szpony by ulepszyć regeneracje.