FANDOM

Wwh-logo-big.jpg

World War Hulk to wielkie komiksowe wydarzenie stworzone przez Grega Paka

Dane Edytuj

Galeria Edytuj

Fabuła Edytuj

Wstęp Edytuj

Hulk jest niedającym się kontrolować, przerażającym potworem z wręcz nielimitowaną mocą, najpotężniejszym z potężnych. Obawiając się zagrożenia dla ludzkości z jego strony, najwięksi ziemscy superbohaterowie, tworzący tajemniczą grupę Illuminati, w trakcie głosowania zadecydowali wystrzelić zielonego olbrzyma w kosmos, na niezamieszkałą, spokojną planetę. Jednak Hulk zamiast tam, trafił na Sakaar, planetę dziką oraz okrutną, pełną potworów. Tam Hulk w trudach i znoju przeszedł całą drogę od niewolnika, poprzez gladiatora, aż po króla, okraszając ją gęsto własną krwią, by na końcu ponownie wszystko stracić, łącznie z żoną i spodziewanym dzieckiem. Obwiniając za to Illuminati, zielony olbrzym postanowił wrócić na Ziemię w poszukiwaniu zemsty. Silniejszy niż kiedykolwiek, opanowany przez niewyobrażalną, dziką i czystą złość, razem ze swoimi sprzymierzeńcami oraz armią kosmitów, Hulk wypowiedział wojnę ludzkości. Tak rozpoczyna się World War Hulk, druga po Planet Hulk część trylogii autorstwa Grega Paka poświęcona jadeitowemu goliatowi.

Polska wersja Edytuj

Wydawnictwo Hachette w ramach Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela wydało Wielką Wojnę Hulka W listopadzie 2014 roku.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas World War Hulk na księżycu Hulk nie walczył z Black Boltem tylko z Skrullem, który go udawał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki