FANDOM

7529194.6-1-

X-Men: Ostatni bastion - film wyreżyserowany przez Bretta Ratnera w 2006 roku (angielski tytuł: X-Men: The Last Stand).

OpisEdytuj

Trzecia część ekranizacji komiksów tytułowych mutantów. Stają oni przed wyborem - pozostać sobą czy skorzystać z wynalezionego właśnie lekarstwa cofającego mutację. W tym czasie Magneto ( Ian McKellen) razem ze swoją armią mutantów i potężną Phoenix ( Famke Janssen) szykuje się do rozpoczęcia wojny o ziemię.

ObsadaEdytuj

Hugh Jackman jako: Logan / Wolverine
Halle Berry Ororo Munroe / Storm
Ian McKellen Erik Lehnsherr / Magneto
Patrick Stewart Profesor Charles Xavier
Famke Janssen Jean Grey / Phoenix
Anna Paquin Marie / Rogue
Kelsey Grammer Dr Henry "Hank" McCoy / Bestia

FabułaEdytuj

Przez amerykańskich naukowców zostaje wynaleziony nowy lek cofający proces mutacji. Mutanci mają szansę albo zachować swoją unikalność i niezwykłość, albo zażyć specyfik i stać się normalnymi ludźmi. Część mutantów zgadza się poddać leczeniu, druga część pragnie pozostać sobą. Magneto wykorzystuje sytuacje, zbiera armię, i rusza zniszczyć wytwórnię leku. Profesor X wraz ze swoimi podopiecznymi stara się mu przeszkodzić. Jednocześnie Wolverine musi powstrzymać Jean Grey, Która po śmierci odrodziła się jako wszechpotężna Phoenix i stanęła po stronie Magneto.  

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo reżyserem i współtwórcą scenariusza miał być Bryan Singer, lecz kiedy zaproponowano mu pracę nad "Superman: Powrót", porzucił projekt. Także kompozytor John Ottman opuścił plan, by pracować nad nowym "Supermanem".
  • Po Singerze reżyserią filmu zająć się miał Matthew Vaughn, ale na 9 tygodni przed rozpoczęciem zdjęć zrezygnował z powodów osobistych.
  • Mike Vogel, Nick Stahl i Jed Bernard kandydowali do ról Warrena Worthingtona / Anioła.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule X-Men: Ostatni Bastion (2006)

  • X-men

    3 wiadomości
    • Oto że serum odbierające moce mutantom powoli przestaje działać. Jeśli się dobrze przyjrzymy można zobaczyć że Magneto ruszył lekko ...
    • Nie otą chodzi mi otą kiedy professor x leży w szpitalu 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki