X-Menoriginsvideo game

X-Men Origins Wolverine to wyprodukowana przez studio Raven Software gra akcji bazująca na popularnej serii komiksów i filmie wyreżyserowanym przez Gavina Hooda.

OpisEdytuj

X-men: Origins Wolverine to gra bazująca na fabule filmu o tej samej nazwie. Pierwsza misja zaczyna się na wyspie, w której rozbił się samolot mutantów - w tym Logana, Victora czy Deadpoola i innych. Wolverine jednak rozbija się na drugim końcu wyspy i musi dotrzeć do pozostałych. Nic nie przeszkodzi Wolverine'owi, nawet wojsko, które jest na całej wyspie.

Gra jest uważana za bardzo brutalną. Trudno się dziwić. W każdym etapie po drodze Wolverine zabija dziesiątki ludzi, by dojść do celu. Oczywiście, Logan ma w grze swoje umiejętności: regenerację, która z czasem się odnawia, zmysł, który pokazuje ci drogę, którędy masz pójść, skrzyżowanie pazurów, które uniemożliwia wrogom zadawania ci obrażeń, skok, czyli nacelowanie na przeciwnika i z wyskoku wbicie mu pazurów, no i oczywiście różne chwyty i ciosy.

Fabuła jest z jednej strony długa, z jednej krótka - mimo, że każdy etap trwa długo, to pierwsza misja to odnaleźć samolot, potem jest już walka z Victorem, a następnie ucieczka od Strikera. Każdą misję przechodzi się dosyć długo. W grze pojawiają się też bossowie. Jednym z nich jest Sentinel (Strażnik). Właściwie - gra zaczyna się w przyszłości czyli w X-men: Przeszłość, która nadejdzie. Po tym jak Logan powiedział, że nawet nie pamięta swojego imienia, zaczął wspominać przeszłość, czyli X-men: Origins Wolverine.

PostacieEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

PozostaliEdytuj

LokacjeEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas gry można odblokować trzy stroje Wolverina: Legendary, Classic, X-Force.
  • Podczas wczytywania poziomu można przeczytać cytaty z komiksów.
  • W drugim rozdziale można znaleźć miecz Lich King z World of Warcraft.

Więcej z Fandomu