FANDOM

Zarathos.png

ZarathosEdytuj

Zarathos to demon, którym początkowo władał Mefisto. Ten demon żywi się duszami złych ludzi. Łącząc się z duszą człowieka,  w nocy przejmuje nad nim kontrolę. Taki człowiek staje się Ghost Riderem. Aby Zarathos połączył się z ludzką duszą człowiek musiał podpisać cyrograf z Mefisto w zamian za jakąkolwiek "usługę". Można go uwięzić w niektórych przedmiotach o specjalnych właściwościach np. motor Johnnego Blaze'a, Cosmic cube itd. Można też go kontrolować, tak jak próbował to zrobić Johnny Blaze w Ghost Rider (2007).

HistoriaEdytuj

Około 2000 lat temu pewien pomniejszy demon imieniem Zarathos zaczął zyskiwać coraz silniejszą pozycję wśród piekielnych sług i budować własne imperium, wyszarpując strzępy władzy dotychczasowym Władcom Piekieł. Mephisto był tym szczególnie rozgniewany, więc postanowił wykorzystać jego ziemski kult, by pozbawić Zarathosa władzy. Manipulując jego wyznawcami z północnoamerykańskiego plemienia K'nutu, doprowadził do porwania księżniczki sąsiedniego plemienia, a następnie obiecał jej ukochanemu pomoc w uwolnieniu dziewczyny w zamian za jego duszę. Sztuczka polegała na tym, że odebrał mu duszę, a gdy chłopak zaproponował Zarathosowi, by wziął jego zamiast księżniczki, ten próbował pożreć dusze ich obojga i stracił wiele sił, próbując wyrwać duszę z ciała, w którym jej nie było. Mephisto wykorzystał jego osłabienie i uderzył, pokonując Zarathosa i czyniąc go swoim więźniem na wieczność. W tym celu połączył go z pradawnym Medalionem Mocy, który zawierał esencję pierwotnych duchów zemsty, a następnie rozbił medalion i związał jego fragmenty z duszami ludzi. Młodzieniec, którego wykorzystał do pojmania Zarathosa przetrwał kolejne wieki i stał się znany jako Centurious.

GaleriaEdytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki