FANDOM

Ziemia-12041
Uniwersum
Marvel Animation Universe
Ziemia TRN123.png
Informacje
  • Debiut
  • Oficjalna nazwa
  • Ziemia-12041 
  • Inne nazwy
  • Marvel Animation Universe 
  • Status
  • Istnieje 
  • Twórcy

Historia Edytuj

Uniwersum, w którym mieszczą się seriale Mega Spider-Man, Avengers: Zjednoczeni, Hulk i agenci M.I.A.Z.G.I. oraz Strażnicy Galaktyki. Jest to uniwersum w którym Spiderman postanowił pracować dla Nicka Furego oraz T.A.R.C.ZY by móc stać się Mega (Ultimate) Spidermanem oraz niedawno rozwiązani Avengersi postanowili znów wznowić działalność. Kolejnym wydarzeniem jest sformowanie przez zmienionego Hulka drużyny M.I.A.Z.G.I do walki z przestępczością oraz udowodnieniem że Hulk jest Bohaterem.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

GOTGminiminirtv.jpg
  • W serialu Mega Spider-Man Venom powstaje z krwi Spider-Mana (Petera Parkera), mimo to Strażnicy Galaktyki znajdują w kosmosie siedlisko symbiotów.
  • W serialu Mega Spider-Man w szkole Petera pracuje woźny który wygląda jak Stan Lee i ma jego imię. Za to w Hulk i agenci M.I.A.Z.G.I. w mieście Vista Verde (miasto obok bazy Hulków) burmistrzem jest również postać przypominająca Stana Lee i posiadająca jego imię.
  • W odcinku Droga Żelaznej Pięści zostaje wspomniane, że liczba złoczyńców w tym uniwersum jest 5 razy większa, niż liczba bohaterów w tym uniwersum.
  • Alternatywna nazwa to Marvel Animation Universe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki