Fandom

Marvel Universe Wiki

Ziemia-90214

1420stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Marvel Noir
Uniwersum
Earth-90214 from Daredevil Noir Vol 1 1.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Oficjalna nazwa
  • Ziemia-90214 
  • Inne nazwy
  • Uniwersum Noir 
  • Ziemia-7207 
  • Marvel Noir 
  • Status
  • Istnieje 
  • Twórcy
  • David Hine 
  • Fabrice Sapolsky 
  • Carmine Di Giandomenico 

Uniwersum Noir, ma miejsce w latach 30 i zachowuje klimaty "mafijne". Większość herosów ukazała tam się w latach 20 lub 30, wiele postaci z założenia ma te same umiejętności ale otrzymało je w inny sposób jak np. Spider-Man otrzymał moce od tajemniczego "boga pająków" oraz posiada organiczne wyrzutnie sieci w przeciwieństwie do jego odpowiednika z Ziemi-616, który musi używać mechanicznych wyrzutni. Seria z założenia nie miała być tzw. serią miesięczną, pojawiło się z niej kilka numerów dotyczących herosów takich jak Spider-Man bądź Daredevil. Pomimo tego Uniwersum bardzo spodobało się fanom i ogólnie bardzo dobrze się przyjęło przez co Spider-Man Noir pojawił się jako jeden z 4 Spider-manów w grze Spider-Man Shattered Dimensions.

MieszkańcyEdytuj

OrganizacjeEdytuj

Serie w tym uniwersumEdytuj

RóżniceEdytuj

Wiele postaci mimo że ma tą samą nazwę jak w uniwersum 616, znacznie różni się umiejętnościami i ogólną historią i zachowaniem.

CiekawostkiEdytuj

  • Nowy York jest pod władzą gangu Goblina, który sieje postrach wśród ludzi.
  • Jeżeli złoży się pre-order gry The Amazing Spider-Man 2 na platformie Steam, można otrzymać możliwość grania między innymi Spider-Manem Noir.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki